GadorGame

Vélemény Gador módra, játékokról! :)

HTML

Farmerkodjunk!

2008.02.29. 09:20 | Gador | Szólj hozzá!

A minap egy újabb játétra bukkantam: John Deere American Farmer Deluxe, illetve
Érdekes kis játék, amiben egy famert, pontosabban egy farmot írányíthatunk: álatnevelés, földművel, annak mindnen velejárójával - takarítás, etetés, javítás, vetés, aratás, növényvédelem. Minap olvastam az egyik legjobb barátom blogját, miszerint milyen jó is alkotni! Nos, azt hiszem, teljes mértékben igaza van. Sok emebr azért frusztrált -szerintem- mert "semmi" nem az "övé", semmit nem maga készít, semmit nem tudhat igazán magáénak. Az ember egy lakásban él (aminek törlesztőjét még évekik fizeti), ugyanez a helyzet a kocsival, általában kész dolgokat (pl. bútor) vásárol, szinte semmi nem tükrözi a keze munkáját. Mondhatnánk a gyereket - már akinek van ugye :) - de az sem az igazi, mert az manapság nyűg, éjjel sír, nappal bekakil, folyton nyaggat, amikor valami mást szeretnénk csinálni - dögleni a TV előtt... - és nem utolsó sorban RENGETEG pénzbe kerül, ami elveszi a zsét a kocsi/lakás/hifi/plazmatv elől... szóval gyerek sem kell.

A minap bútorokat szereltem össze, mi tagadás, nem könnyű feladat, ám mégiscsak jó érzés, hogy bizony ezt ÉN szereltem össze! Azt hiszem, mindannyian arra vágyunk, hogy, vmit birtokolhassunk, magunkának mondhassunk - úgy igazából. Nem nagyképűen, hanem az alkotó büszkeségével.
Egy picit ebben segít ez a program: ezt a farmot én tettem ilyen szuperré! :) Persze menet közben rájön az emebr, néha ez egy kicsit uncsi, meg monoton is, de azért mégiscsak jó dolog! :)


Az alkotás miatt szeretem a legtöbb Tycoon játékot. Amikor valamit a semmiből felmenedzselünk, úgy ügyeskedünk, hogy nagyot alakossunk. Persze nem mindegy, hogy hogyan: nem a másik eltiprásával. Hiszen összefogva is lehet(ne) boldogulni, nem?

A Tycoon játékstílus kedvelőinek íme egy aranybánya.

Jaaa, és a fent említett John Deernek van egy építős változati is: John Deere American Builder Deluxe! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gadorgame.blog.hu/api/trackback/id/tr16762902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása